<$BlogRSDUrl$>

Sunday, August 01, 2004

TWO TIMING TOUCH AND BROKEN BONES

some lame malay jokes i got....

JAYMAN DAN SEORANG PAKCIKjayman dlm perjalanan keretapi, duduk bersebelahan dengan seorang pakcik. jayman bertanya kat pakcik tu...jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tak jawab, jayman tanya lagi.
jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu buat donno, jayman tak putus asa bertanya.
jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tetap membisu, jayman bengang dan tanya kuat sikit!
jayman: pakcik, pukul berapa sekarang?!!
pakcik tu renung jayman dengan tajam.
pakcik: aku taknak jawab soalan ko... pasal kalo aku jawab kita akan berkenalan. pastu kita berbual-bual dan jadi akrab. kat stesyenkeretapi tu isteri aku tgh tunggu. terpaksa plak aku kenalkan ko ngan isteri aku yg peramah sangat2 tu. pastu dah sure isteri akuakan ajak ko datang ke rumah. kat rumah aku plak ada anak dara yang cantik macam nasha aziz. bila ko datang mesti ko berkenalan ngandia pastu ko akan bercinta plak ngan anak dara aku tu. bila dah bercinta ko mesti satu hari akan mintak ngan aku untuk berkawin ngananak dara aku tu. masalahnya aku taknak terima menantu yang JAM TANGANPUN TAK MAMPU NAK BELI!!!

BIHUN VS MEEbihun sangat cemburukan mee. walau duduk di rak bersebelahan di supermarket, mereka tak pernah bertegur sapa. malah bihun seringmempersendakan mee di depan umum, "dasar si kuning gemuk... ingat orang suka sangat kat dialah tu!"hari2 berlalu... namun mee buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun.sehingga satu hari pekerja supermarket mengalih rak mee ke tempat lain. bihun gembira kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya.hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti.bihun rasa marah dah berteriak; "hoi, si kuning gemuk! jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!!"

TOLONG ENCIK POLISI!seorang perempuan menelifon balai polis.perempuan: tolong encik, saya diperkosa tiga orang yang tak dikenali!polis: jangan panik, cik! bagi alamat dan kami akan sampai dlm 10 minit!perempuan: mmm... datang dua jam lagi boleh, encik? baru selesai sorang... dua lagi belum!"

NYAMUKjayman dan mok pegi berkhemah dlm hutan. mereka memasang unggun api dan banyak nyamuk datang menggigit mereka. waktu nak tido merekapadamkan unggun api. banyak kunang2 berkeliaran dan nyamuk masih lagi menggigit mereka.jayman: hebat sungguh nyamuk2 kat hutan nih!mok: hebat apanya?jayman: kita pasang unggun apipun dia datang gigit, kita padamkan unggun api dia bawak lampu datang gigit kita!


c'mon people people. you can do better than that. at least giggle...
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?